L'INSTITUT BELLVITGE ESTÀ D'ANIVERSARI

VISITEU LA PESTANYA BENVINGUDA.

dissabte, 29 d’abril del 2017

El primer i l'última directors de l'institut


El curs 1976/77, el primer de funcionament de l'institut en els espais provisionals, l'altell de l'escola La Marina i després els barracons del Gornal, la inspecció del MEC (Ministerio de Educación y Ciencia) designà JOAQUIM GRIELL, catedràtic de francès,  com a director del nou centre. Ell, per tant, és el primer director i ho fou durant 2 cursos fins que va obtenir plaça definitiva en un altre centre ja que al nostre institut estava en comissió de serveis.

Aquest curs la nova directora del centre és la professora de llatí ADELA BARREDA, amb plaça definitiva al centre des del curs 2009/2010.

A la fotografia els veiem tots dos a l'entrada de l'institut. L'Adela ha convidat en Joaquim a les jornades commemoratives de juny.

El Sr. Joaquim Griell és actualment jubilat després de molts anys de servei.






En Kim Griell ens ha fet arribar aquest entranyable comentari:

Visc entre Sitges i Nou Barris i sovint quan el tren passa per Bellvitge, em venen molts records del meu començament com a primer director, no només de l’institut sinó també del barri. Però sempre fins ara amb una certa distància.

Quan la Dolors i l’Adela em van invitar a parlar del començament de la vida de l’Institut, vaig acceptar,  a l’entrada, pujant les escales em vaig emocionar, 40 anys són molts anys i un munt de vivències passades es van actualitzar. 

Va ser un túrmix d’emocions, les moreres del pati, l’abraçada amb el “metge”, veure el gimnàs, la sala de plàstica, la biblioteca, el despatx de direcció. Vaig estar molt content de veure l’estat del centre i comprovar el resultat de la feina feta pel personal del centre:  PAS, equip docent, de les múltiples Juntes directives i la formació i simpatia de l’alumnat.

Gràcies Adela per actualitzar els meus records.

Una abraçada a tothom

Kim Griell

2 comentaris:

  1. La trobada amb el Quim ha estat molt emotiva. Hem passejat plegats per l'institut, compartint vivències i records.
    Les moreres que ell va plantar fa 40 anys continuen on ell les va deixar, ben arrelades com el nostre institut. Ara donen ombra a l'hort de la USEE i a les taules de tennis taula que tot just estem acabant de construir.
    Quim, t'esperem a l'acte commemoratiu del 20 de juny. Moltes gràcies per la teva visita d'avui!

    ResponElimina
  2. Visc entre Sitges i Nou Barris i sovint quan el tren passa per Bellvitge, em venen molts records del meu començament com a primer director, no només de l’institut sinó també del barri. Però sempre fins ara amb una certa distancia.

    Quan la Dolors i l’Adela em van invitar a parlar del començament de la vida de l’Institut, vaig acceptar, a l’entrada, pujant les escales em vaig emocionar, 40 anys són molts anys i un munt de vivències passades es van actualitzar.

    Va ser un túrmix d’emocions, les moreres del pati, l’abraçada amb el “metge”, veure el gimnàs, la sala de plàstica, la biblioteca, el despatx de direcció. Vaig estar molt content de veure l’estat del centre i comprovar el resultat de la feina feta pel personal del centre PAS, equip docent, de les múltiples Juntes directives i la formació i simpatia de l’alumnat.

    Gràcies Adela per actualitzar els meus records.

    Una abraçada a tothom

    Kim Griell

    ResponElimina