L'INSTITUT BELLVITGE ESTÀ D'ANIVERSARI

VISITEU LA PESTANYA BENVINGUDA.

diumenge, 2 d’abril del 2017

"El meu pas per l'institut Bellvitge" per Alex Gomez, exalumne

L'Àlex actualment estudia Turisme i encara està molt vinculat a l'Institut perquè fa classes de reforç algunes tardes. Moltes gràcies pel teu testimoni!

L’experiència més recent de la meva vida és la viscuda com alumne de l’Institut Bellvitge. Allà he viscut molts dels millors i més bonics moments de la meva vida, junt amb companys, companys que s’han tornat amb el pas del temps en amics inseparables i, encara que no us ho creieu, professors. En definitiva, l’Institut Bellvitge era, és i serà la meva segona família per sempre, ja que els records viscuts allà no s’esborraran mai de la meva ment.

Recordo amb enyorança el primer dia que vaig entrar a l’institut i jo i uns amics de l’escola volíem saber, quant abans millor, si anàvem junts en la mateixa classe. Per desgràcia això no va ser així i jo em vaig quedar sol al grup A, mentre que els dos meus amics anaven juntets al C. Tot i així, vaig treure alguna cosa positiva, ja que vaig conèixer dos del meus millors amics a hores d’ara.

També recordo moltes altres coses: colònies, viatges de fi de curs, intercanvis, comiats, festes de Carnaval, Sant Jordis, Mostres Musicals. En definitiva, un munt de coses que m’han passat i que m’han fet millor com a estudiant i com a persona.

Perquè l’Institut Bellvitge és així. No només et formen perquè siguis un bon estudiant i passis els teus cursos satisfactòriament. No. També s’encarreguen d’inculcar-te uns valors, de donar-te suport quan ho necessites i de ser el més semblant possible a una família dintre del marc educatiu en què ens trobem.

Així que només em queda dir gràcies, moltes gràcies per tot, Institut Bellvitge, i moltes felicitats pel teu 40è aniversari, que segur que vindran uns altres 40.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada