L'INSTITUT BELLVITGE ESTÀ D'ANIVERSARI

VISITEU LA PESTANYA BENVINGUDA.

dimarts, 16 de maig del 2017

Testimoni de Noemí García, exalumna que també va fer aquí pràctiques d'Integració Social

La Noemí va estudiar des de 1r d'ESO a 2n Batxillerat ( de 2003 a 2009) i posteriorment  va fer les pràctiques de GFGS d'Integració Social durant uns mesos del curs 2013-14. També té una experiència dual al nostre centre. Ens ha fet arribar el seu testimoni, cosa que li agraïm moltíssim.


Em dic Noemí García i tinc 26 anys.
El meu pas per l'Institut de Bellvitge va començar l'any 2003 quan vaig començar el primer curs d'ESO, la meva tutora aleshores era la Mercedes González (professora d'anglès).
Recordo els 4 anys d'ESO i els 2 de batxillerat amb molta estima, per exemple el professor de mates, el Carlos Garcia que algunes tardes a la setmana ens ajudava a preparar-nos per "les proves cangur", més tard vaig tenir l'Amadeu Reverter. El Lluis Fornons, el primer professor de Castellà que vaig tenir a l'institut, el van seguir el Pasqual, el Dani, el Josep Lluis Budria i el Manuel Merino. La Laura Roca, professora de francès, que ens va dedicar tardes senceres, per tal d'ajudar-nos a preparar els exàmens oficials de francès, gràcies a ella vaig aconseguir el nivell oficial de francès DELF B1. La Marisa Díez, la Lili i la Carme Torrijos del Departament de llengua catalana, vaig tenir a les tres com a professores de Català i, a més, a la Carme com a tutora a tercer. La Dolors Busquets a classe de música i molts més dels quals guardo un bonic record, molts jubilats i d'altres que encara resten a l'institut.

A més, vaig fer el CFGS d'Integració Social i les pràctiques del cicle les vaig realitzar entre 2013-2014 a l'Institut de Bellvitge. Aquest pas em va permetre veure molts canvis tant de professorat com d'alumnat que hi ha hagut al centre. Però tot i això, m'agradaria deixar constància de que,  tant els 6 anys a l'institut com els mesos que vaig fer pràctiques, m'han permès emportar-me un bon record tant dels meus companys com dels professors que vaig tenir i, com a veïna del barri de Bellvitge i exalumne de fa ja 8 anys, estic orgullosa de dir que vaig estudiar a l'IES BELLVITGE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada